FAQ- czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  1. Co zrobić, jeśli zakupiony pierścionek/bransoletka/łańcuszek okaże się za mały?

Jeśli okaże się, że zamówiona przez Ciebie biżuteria jest za mała, koniecznie daj nam o tym znać. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności skontaktuj się z najbliższym salonem w wybrany przez Ciebie sposób – mailowo, telefonicznie lub osobiście, przygotuj ze sobą numer zamówienia i podaj go nam. Dzięki temu będziemy mogli określić czy korekta rozmiaru lub długości naszyjnika jest możliwa.

  1. Czy mogę zmniejszyć/powiększyć pierścionek?

Wszystko zależy od produktu, którego dotyczy przeróbka. Niestety nie we wszystkich modelach istnienie możliwość korekty rozmiaru. W większości pierścionki z jednym kamieniem mogą zostać poddane korekcie rozmiaru nawet o 3-4 poziomy. Pamiętaj jednak, że jeżeli pierścionek posiada kamienie w szynie to prawdopodobieństwo dokonania korekty może być niemożliwe.

  1. Czy wykonujecie naprawę/czyszczenie towarów niezakupionych w Waszym sklepie?

Jako polski producent biżuterii stawiamy na pierwszym miejscu jakość naszych usług oraz wielofunkcyjność naszego zespołu. Jeżeli Twoja biżuteria potrzebuje odświeżenia lub zwyczajnej naprawy, koniecznie daj nam o tym znać – chętnie pomożemy. Cena takiej usługi waha się od 5 do 10 zł w zależności od ilości produktów.

  1. Czy jest możliwość wysyłki za granice?

Musimy przyznać, że każda wysyłana przez nas przesyłka niezwykle nas cieszy. Lubimy to uczucie, kiedy wiemy, że biżuteria Selana sprawi radość naszym Klientom w różnych zakątkach Polski, ale również Świata. Cena wysyłki jest zgodna z cennikiem firmy Fedex.

  1. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Każdą naszą przesyłkę staramy się realizować z należytą dokładnością i zachowaniem najwyższych standardów. Pamiętaj, że tak wrażliwe artykuły jak elegancka biżuteria i stylowe wyroby jubilerskie, które powstają w naszej pracowni muszą być odpowiednio zabezpieczone. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt mamy w swoim magazynie, czas realizacji zamówienia  wynosi 24h. W przypadku brylantów jest to 5-6 dni roboczych. W przypadku obrączek około 4 tygodni.

  1. Ile mam czasu by zwrócić towar?

Szanujemy decyzje naszych Klientów dlatego, jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań czas na jego zwrot to 30 dni. W przypadku towarów zwracanych pocztą prosimy o odpowiednie zabezpieczenie biżuterii na czas transportu.

  1. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego?

W naszym sklepie jubilerskim Selana nie ma z tym najmniejszego problemu. Wystarczy, że posiadasz dowód zakupu i okażesz go przy zwrocie produktu.

    8. Podejrzewam, że przesyłka, która do mnie dotarła jest uszkodzona.

W powyższej sytuacji prosimy nie próbuj naprawiać uszkodzonej biżuterii samodzielnie. W naszym salonie jesteśmy po to, żeby pomóc dlatego, jeśli opakowanie lub produkt są uszkodzone prosimy o skontaktowanie się z naszym salonem. W takich przypadkach możliwa jest wymiana towaru lub zwrot pieniędzy.

  1. Kiedy poniosę koszty naprawy?

Jeżeli produkt został uszkodzony w sposób mechaniczny, celowy, a nie jest wadą fabryczną (np. urwana bransoletka, zgnieciony pierścionek).

  1. Czy na towary zakupione w sklepie otrzymam dowód zakupu i gwarancję?

Dbamy o profesjonalne podejście na każdym etapie Twoich zakupów. Do każdego produktu dołączony jest dowód zakupu, a do każdego złotego produktu gwarancja.

  1. Czy sklep zapewnia serwis posprzedażowy?

Oczywiście jest taka opcja.

  1. Czy do cen w sklepie są doliczane dodatkowe koszty?

Cena podana w sklepie internetowym oraz w naszych salonach jest ceną ostateczną. Występują jednak przypadki, w których cena może ulec zmianie:

  • W przypadku obrączek cena może różnić się od tej podanej na stronie (cena modelu podana jest dla konkretnych rozmiarów, czyli 14 i 22).
  • Dodatkowo, jeżeli klient chce wysłać przesyłkę za granicę lub z możliwością sprawdzenia zawartości to wtedy naliczana jest opłata zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej.
  1. Czy można przyspieszyć czas realizacji zamówienia?

Każde z zamówień traktujemy  z niezwykłą odpowiedzialnością i zawsze staramy się podchodzić indywidualnie do naszych Klientów. W wyjątkowych sytuacjach istnieje szansa na przyspieszenie realizacji zamówienia. Jednak w celu ustalenia czy jest taka możliwość w danej chwili prosimy o kontakt ze sklepem.

  1.  Dlaczego na niektóre produkty jest dłuższy czas oczekiwania?

Zarówno obrączki, jak i biżuteria z brylantami wykonana jest na indywidualne zamówienie Klienta. Nie wszystkie z tych produktów przechowujemy w naszych salonach cały czas. Są one tworzone po złożeniu zamówienie przez Klienta, stąd możliwy jest wydłużony czas realizacji zamówienia.

  1. Jakiej próby są wyroby na waszej stronie. Ile mają karatów?

Produkty złote znajdujące się w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych są w znakomitej większości z 14ct złota. Posiadamy w swojej ofercie również kilka produktów z 8ct złota. Przy każdym produkcie znajduje się informacja z jakiej próby złota został on wykonany.